Kinami po celom svete aktuálne otriasa nový Deadpool, ktorý je ďalším úspešným počinom filmového štúdia FOX. Novinka nadväzuje na obrovský úspech prvej časti a sklamanie či neúspech medzi divákmi si nikto zo zainteresovaných vo výrobe filmu nepripúšťa.
Ako informoval portál Bored Panda, tradične pred premiérou filmu sa vo veľkom rozbehli všetky marketingové kampane, ktoré napríklad priniesli vtipné video s futbalistom Davidom Beckhamom, či napríklad aj tento výnimočný reklamný ťah. V jednom z obchodov reťazca Wallmart sa totiž štúdio rozhodlo premeniť titulku 16 tradičných filmových klasík na verziu, kde nájdete Deadpoola. Výsledok?
Skvelá reklamná kampaň, ktorá zaujala ľudí po celom svete, ako aj fotografie sa šíria rýchlosťou svetla. Veď sa presvedčte nižšie, ako vyzerá Deadpool v roli Terminátora, s Loganom či ako hrdina zo série X-Men. Opäť sa kreativita filmového štúdia FOX prejavila naplno a my im môžeme len a len zatlieskať.
Boli ste sa už pozrieť na nového Deadpoola v kinách?
Incredible marketing. #Deadpool pic.twitter.com/4ERq2xEfwB
— Eric V. Berry??⚡ (@trekkieb47) 15. mája 2018
Zdroj: Boredpanda