Aktuálne

Life is beautiful

“Nedopusť, aby ti včerajšok, zabral väčšinu dneška” – Will Rogers

Nájdeš nás aj tu

Ako zabodovať u zamestnávateľa a získať si jeho priazeň?

Reklama

Pohovor je proces, v ktorom spoločnosť hodnotí osobu podľa viacerých kritérií zlučiteľnosti s firmou, projektom alebo tímom, pričom sa berie do úvahy cena tejto práce. Celý problém pohovorov spočíva v tom, že nie je možné posúdiť, ako bude kandidát v danej pozícii pracovať. Na základe samotného pohovoru sa dá posúdiť iba určitá pravdepodobnosť.


Celý proces je preto štruktúrovaný tak, aby maximalizoval primeranosť tohto formálneho hodnotenia pre spoločnosť podľa určitých kritérií prostredníctvom komunikácie s osobou v plánovanom čase.

Pokiaľ chcete zaujať a potrebujete, aby si vás zamestnávateľ všimol, mali by ste pre to urobiť niekoľko jednoduchých, no dôležitých krokov. Tak šup do toho, vezmite si novú tašku cez rameno a vyberte sa naproti svojmu osudu a lepším zajtrajškom.

Reklama

Čo vám pomôže získať vysnívané pracovné miesto?

Okrem dobre napísaného životopisu, rozhovorov a dojmu, za vás hovorí mnoho ďalších faktorov. Možno by ste boli prekvapení, ako veľmi zaváži kvalitná pánska košeľa.

Ak vám spoločnosť ponúkne zmluvu, znamená to, že hovorí: Preskúmali sme najlepších ľudí a medzi nimi ste nám vyhovovali za uvedenú cenu práve vy. To však nestačí.

Zdroj: Pexels

Čo robiť, aby ste ešte zvýšili svoje šance?

Zvýšte svoju relevantnosť nasledovnými krokmi:

  • Preukázanie vašich technických zručností – popri komunikácii na pohovore môže byť veľmi dôležitou úlohou aj to, že preukážete svoje úspechy. Čím viac dôveryhodných certifikátov a osvedčení, tým lepšie.
  • Spätná väzba z predchádzajúcich pracovísk, napríklad prostredníctvom LinkedIn. Ak o vás píšu pozitívne recenzie, je pravdepodobné, že ste profesionál, a pre druhých bolo skutočne pohodlné a príjemné s vami pracovať.

Nájdite si čas na štúdium webovej stránky zamestnávateľa

Najskôr si prečítajte informácie o spoločnosti, jej zákazníkoch, produktoch alebo službách. Vaším cieľom nie je len zistiť, čo robí konkrétna organizácia, ale tiež pochopiť, aký dojem tento obchod vyvoláva na trhu.

Pozorne si prečítajte požiadavky na žiadateľa

Nájdite si čas na podrobné preskúmanie inzerátu a voľného miesta a premýšľajte o tom, ako vám vaše skúsenosti pomôžu uspieť vo vašej novej pozícii. Prehodnoťte aj to, aké pracovné skúsenosti z minulých pozícií môžete na novom mieste zužitkovať a nenechajte sa odradiť veľkými nárokmi zamestnávateľa. My vám v tom prajeme veľa šťastia.

Reklama
Reklama
You don't have permission to register