Sú tu tí, ktorí za službu platia a využívajú všetky jej výhody, avšak na „druhom brehu rieky“ stoja používatelia, ktorí jednoducho za službu neplatia a využívajú ju tak zadarmo v obmedzenom režime. V druhom prípade je najväčším problémom fakt, že užívatelia nemôžu preskakovať reklamy, ktoré sa spustia pomedzi prehrávané skladby.
Obrovská novinka je na svete!
Spotify však aktuálne začalo v Austrálii testovať funkciu, ktorá umožňuje neplatiacim používateľom neobmedzene preskakovať reklamy, a to ako zvukové, tak aj video reklamy. Spoločnosť chce dosiahnuť lepšiu spätnú odozvu na reklamy ako také a získať tak lepší prehľad o tom, ako používatelia aplikáciu využívajú.
Tento krok ale zároveň spustil vlnu kritiky zo strany platiacich používateľov. Tí sa cítia byť podvedení, keďže platia hlavne preto, aby nemuseli pozerať reklamy v aplikácii a mohli počúvať svoje obľúbené skladby úplne neobmedzene. Zatiaľ je síce táto funkcia len v testovacej fáze, no primárnym cieľom je spustiť ju aj v globálnom merítku.
Zdroj: The Verge