Search
Close this search box.

Účinné nástroje, ktoré dostanú váš e-shop do povedomia zákazníkov

Internetové obchody sú spravidla nútené existovať vo vysoko konkurenčnom prostredí. Preto je veľmi dôležité sformulovať správny a jedinečný predajný návrh, ktorý vás odlíši od konkurencie najlepšie.

V našom článku vám predstavíme niekoľko metód úspešného marketingu pre e-shopy, vďaka ktorým by ste sa mali dostať do povedomia zákazníkov jednoducho a ukázať sa v tom najlepšom svetle.

Musíte byť tou najlepšou odpoveďou na požiadavku klienta

Kontextová reklama zaisťuje miesto v popredí vyhľadávacích nástrojov, za ktoré sa platí podľa počtu návštev na stránke. Je to ona, ktorá sa objaví v horných riadkoch vyhľadávača, keď do poľa zadáte konkrétny dotaz.

Je to akoby odpoveď na požiadavku klienta na kúpu notebooku alebo tabletu. Je to najjednoduchší a najuniverzálnejší spôsob prilákania zákazníkov do internetového obchodu, pretože je k dispozícii nielen pre veľkých hráčov na trhu, ale aj pre nováčikov v online obchode. Nechajte si ale pre čo najlepší efekt online reklamu nastaviť profesionálmi a výsledok sa dostaví.

Pomôže vám s tým reklama Google

Účinná reklama Google zaisťuje rast pozícií stránok vo vyhľadávačoch, kde kupujúci hľadajú vaše produkty pre kľúčové otázky. Zároveň 90 % používateľov nikdy neposúva ďalej ako na prvú stránku Google. Preto je také dôležité, aby sa váš internetový obchod dostal do top 10 kľúčových pozícií predávaného sortimentu. Aj v tomto smere vám s najlepšími výsledkami pomôže odborník na Google reklamu.

Vyskúšajte aj sociálne siete

Podľa štatistík viac ako 60 % používateľov internetu aktívne používa v priemere 4 sociálne siete, takže ak chcete uspieť, musíte tiež porozumieť tomu, kde žije vaše cieľové publikum a kto to je. Cieľové publikum môžete študovať pomocou metódy marketingovej osobnosti založenej na demografických údajoch, návykoch vyhľadávania, hodnotách, prioritách a ďalších metrikách. So sociálnymi sieťami bude reklama lacná a s veľkým dosahom publika.

Vyskúšajte, ktorá reklama sa hodí najviac vám a zohľadnite pri jej tvorbe a nastavení všetky dôležité parametre. Úspech a výsledky sa potom určite dostavia.

Pozri aj:

Najčítanejšie

TOP 15 európskych kostolov, ktoré sa oplatí vidieť na vlastné oči
Odtlačky, ktoré zanechal Neil Armstrong na Mesiaci, sa nezhodujú s jeho čižmou. Svetom otriasa ďalšia konšpirácia
RECEPT: Rýchly a jednoduchý banánový chlebík
Avokádo vôbec nie je vegánske. Šou na britskej stanici BBC otvorila zaujímavú tému
Význam farieb nie je jednotný. Ako sú vnímané v rôznych krajinách?

Odporúčame: