Internetové obchody sú spravidla nútené existovať vo vysoko konkurenčnom prostredí. Preto je veľmi dôležité sformulovať správny a jedinečný predajný návrh, ktorý vás odlíši od konkurencie najlepšie.
V našom článku vám predstavíme niekoľko metód úspešného marketingu pre e-shopy, vďaka ktorým by ste sa mali dostať do povedomia zákazníkov jednoducho a ukázať sa v tom najlepšom svetle.
Musíte byť tou najlepšou odpoveďou na požiadavku klienta
Kontextová reklama zaisťuje miesto v popredí vyhľadávacích nástrojov, za ktoré sa platí podľa počtu návštev na stránke. Je to ona, ktorá sa objaví v horných riadkoch vyhľadávača, keď do poľa zadáte konkrétny dotaz.
Je to akoby odpoveď na požiadavku klienta na kúpu notebooku alebo tabletu. Je to najjednoduchší a najuniverzálnejší spôsob prilákania zákazníkov do internetového obchodu, pretože je k dispozícii nielen pre veľkých hráčov na trhu, ale aj pre nováčikov v online obchode. Nechajte si ale pre čo najlepší efekt online reklamu nastaviť profesionálmi a výsledok sa dostaví.
Pomôže vám s tým reklama Google
Účinná reklama Google zaisťuje rast pozícií stránok vo vyhľadávačoch, kde kupujúci hľadajú vaše produkty pre kľúčové otázky. Zároveň 90 % používateľov nikdy neposúva ďalej ako na prvú stránku Google. Preto je také dôležité, aby sa váš internetový obchod dostal do top 10 kľúčových pozícií predávaného sortimentu. Aj v tomto smere vám s najlepšími výsledkami pomôže odborník na Google reklamu.
Vyskúšajte aj sociálne siete
Podľa štatistík viac ako 60 % používateľov internetu aktívne používa v priemere 4 sociálne siete, takže ak chcete uspieť, musíte tiež porozumieť tomu, kde žije vaše cieľové publikum a kto to je. Cieľové publikum môžete študovať pomocou metódy marketingovej osobnosti založenej na demografických údajoch, návykoch vyhľadávania, hodnotách, prioritách a ďalších metrikách. So sociálnymi sieťami bude reklama lacná a s veľkým dosahom publika.
Vyskúšajte, ktorá reklama sa hodí najviac vám a zohľadnite pri jej tvorbe a nastavení všetky dôležité parametre. Úspech a výsledky sa potom určite dostavia.