Bez reklamy to v podnikaní ani ten najlepší nápad ďaleko nedotiahne. Avšak, reklamou nemusí byť len veľký pútač na bilboardoch alebo drahý reklamný spot v médiách. V niektorých prípadoch je lepšie, ak je marketing osobnejší a tvorený pomocou sublimačnej tlače.
Aby ste sa o tom mohli presvedčiť, poďte sa pozrieť na jej výhody.
Čo je to sublimácia?
Moderná sublimácia je vzrušujúci proces tlače, pri ktorom sa farby prenášajú priamo do textilu pomocou špeciálneho sublimačného atramentu.
To sa deje pomocou tlaku a tepla. Pretože je požadovaný motív vopred vytlačený na nosný papier, je potrebné transferovej tlači priradiť sublimáciu.
Ako funguje?
Pomocou digitálnej tlače a sieťotlače vznikajú nosné papiere, ktoré sú potlačené špeciálnymi sublimačnými farbami. Textil sa následne upne v sublimačnej tlačiarni a farby sa odparia do textilu. Výsledok zobrazenia je však skvelý a možný na rôznych materiáloch a povrchoch.
Výhody, ktoré oceníte najviac
Sublimačná tlač sa často využíva nielen na kvalitnú potlač hrnčekov, ale aj odevov. A to preto, že ponúka priedušnosť a veľmi vysokú odolnosť. A práve tieto vlastnosti oceníte nielen pri športovom oblečení.
Okrem pohodlia pri nosení treba spomenúť absolútnu odolnosť textílií so sublimačnou potlačou. Vysoká kvalita farieb zostáva aj po veľmi dlhom čase a prináša fotorealistický výsledok aj pri motívoch s vysokým rozlíšením.
Na čo dávať pri sublimačnej tlači pozor?
Pre sublimačnú potlač musí byť textil vyrobený zo syntetických vlákien, inak sa farba od originálu môže líšiť.
Sublimácia však šetrí zdroje a nepochybne prináša veľmi skvelý výsledok. Tak to s ňou v podnikaní alebo pre osobné potešenie vyskúšajte. Originálne reklamné predmety alebo moderné oblečenie s vlastným motívom určite v dnešnom svete oceníte.