a

Máte web, ale vaše predstavy o jeho fungovaní sa nenaplnili? Možno vám chýba dobré SEO

Zdroj: Pixabay

Internet je plný nespočetných konkurentov, ktorí sa usilujú o pozornosť cieľového publika. A pokiaľ ste si svoj web založili aj vy, zrejme je záujem potenciálnych klientov a zákazníkov o vašu ponuku dôležitý tiež. Ak ste ale doteraz neprišli na to, ktorá voľba je pre hľadanie toho správneho riešenia ideálna, ste na správnej adrese. Osvedčenou stratégiou je dobré SEO, ktorého úspešná implementácia do praxe je odpoveďou na všetky spomínané problémy.

Čo je SEO?

SEO optimalizácia je osvedčenou praxou zvýšenia návštevnosti vašich webových stránok, prostredníctvom zlepšenia viditeľnosti vyhľadávacích nástrojov. Spoločnosť Google na to napríklad používa niekoľko faktorov hodnotenia dôveryhodnosti a autority vašich stránok a neustále mení svoje kritériá tak, aby zodpovedali najnovším potrebám používateľov a trendom vyhľadávania.

S ohľadom na tieto tvrdenia, vám preto s dobrou viditeľnosťou pomôžu najmä  SEO špecialisti. Pokúsia sa na základe toho, čím už váš web disponuje vytvoriť viac atraktívnu a informačne bohatú  webovú stránku. V priebehu času a aj na základe dôkladného SEO auditu zaistia, aby vyhľadávacie nástroje lepšie porozumeli všetkému, čo je obsahom konkrétnej stránky.

No a keď je stratégia SEO konečne správne implementovaná, zaznamenáte nárast relevantnej návštevnosti vášho webu, čo zase pomôže zlepšiť konverzie.

Ako funguje vyhľadávací motor?

Keď hľadáte niečo online, otvoríte svoj obľúbený vyhľadávací nástroj, ktorým je spravidla Google. Po zadaní vybraných hľadaných výrazov a kľúčových slov sa načíta stránka s výsledkami vyhľadávača (SERP).

Používateľ si tak môže slobodne vybrať ľubovoľný odkaz na konkrétnej  stránke alebo pokračovať v hľadaní. Pravidlom však je, že 90 % používateľov klikne na odkazy, ktoré nájdu na prvej strane,  kam by ste sa chceli so svojim webom dostať asi aj vy!

Vyhľadávací nástroj je však program, ktorý identifikuje všetky informácie a webové stránky, ktoré zodpovedajú kľúčovým slovám a výrazom, ktoré používate pri konkrétnom vyhľadávaní.

Vzhľadom na toto množstvo informácií, vyhľadávacie nástroje zohrávajú dôležitú úlohu v preosievaní všetkých údajov, aby vám aj nám ukázali, čo je najrelevantnejšie. Preto je dôležité, ako dobre vyhľadávač rozumie aj vašim webovým stránkam a či celú túto snahu podporuje aj vami zvolená reklama a správna tvorba spätných odkazov. A práve to všetko vám povedia jedine dobrí špecialisti na SEO.