a

Prémiová trieda modernej reklamy

Zdroj: Pixabay

Reklama má veľa neuveriteľných spôsobov a postupov. Jedným z najviac dominujúcich v súčasnosti je samozrejme internete, ale ani ten nedokáže zastúpiť všetko. Stále je tu niekoľko ďalších univerzálnych spôsobov propagácie, ktoré by ste vo svoj prospech mohli využiť. Dva z tých najmodernejších vám teraz predstavíme.

Plážové vlajky ako vynikajúci spôsob outdoorovej reklamy

Najviac neobvyklé, exkluzívne formy súčasnej reklamy. Tieto univerzálne plážové vlajky upozorňujú na seba a sú v našej pamäti. Vyrobené z hliníka a sklolaminátu, ľahké, kompaktné, mobilné. Stačí len rozobrať, prepraviť a zmontovať. Balené v robustnom vrecku. Skvelé riešenie pre výstavy, obchody, nákupné centrá, udalosti, propagačné a hromadné akcie.

Je možné ich umiestniť na výstavu, na ulici, v interiéri, v teréne na pláži alebo aj v lese. Pre stožiar môžete použiť niekoľko základov, ktoré vám umožňujú inštalovať vlajky na akomkoľvek povrchu: na asfalte, v pôde, v piesku, na snehu a iných podkladoch. V závislosti od podkladu, môžu byť použité vonku v rýchlosti vetra až 75 km/h. Je to ľahký a prenosný spôsob outdoorovej reklamy s využitím textilnej grafiky.

Zdroj: Pixabay.com

Vyskúšajte aj reklamné výstavné stánky

Na globálnom trhu existujú klasické reklamné výstavné technológie už viac ako 30 rokov. V prípade použitia výstavného stánku ide o neštandardný a efektívny kanál ovplyvňovania potenciálneho spotrebiteľa.

Toto reklamné a výstavné vybavenie je ideálnym riešením pre  akúkoľvek propagáciu. Jednoduchá montáž a preprava umožňuje vykonávať akciu počas dňa v niekoľkých nákupných centrách alebo na viacerých miestach.



Dôležitou vlastnosťou tohto reklamného nástroja je možnosť ho aplikovať nielen v štandardných predajných miestach, ale aj presne tam, kde sa nachádza hlavný počet potenciálnych zákazníkov, napríklad:

  • v hotelových halách a rôznych obchodných centrách na prezentáciu finančných služieb alebo turistických ponúk;
  • na letiskách na prezentáciu nových modelov automobilov, nových dopravných a logistických služieb;
  • na seminároch, konferenciách na prezentáciu najnovších služieb a technológií;
  • v lekárskych strediskách na prezentáciu moderných farmaceutických výrobkov a služieb;
  • na rôznych výstavách, v supermarketoch a nákupných centrách s cieľom preukázať nové produkty alebo služby.

Ak si nie ste úplne istí, ktorý dizajn a typ reklamy bude vo vašom prípade najúspešnejší, naši špecialisti môžu vyvinúť niekoľko variantov konštrukčných riešení s následnými montážnymi schémami. Či pre plážové vlajky alebo výstavné stánky.