Spoločnosť Mondelēz International, producent značky Opavia, sa rozhodol v rámci tejto kampane rozdať spolu 100 kusov originálnych tenisiek. Ak by ste však chceli jedny z nich vlastniť, nebude to až také jednoduché. Musíte sa zapojiť do súťaže, ktorá bude prebiehať na sociálnej sieti Facebook od 23. júla do 2. septembra. „Do súťaže sme vybrali produkt, o ktorom sme presvedčení, že bude pre našich zákazníkov dostatočne originálny, no zároveň aj skutočne využiteľný, nositeľný a pohodlný,“ uviedla Lydia Baránková, manažérka značky Opavia.
Ak sa vám teda pošťastí, budete jedným z tých, čo sa už onedlho budú môcť prechádzať v teniskách, na ktorých bude svietiť potlač polomáčaných sušienok, esíčok, oblátok a ďalších produktov, patriacich do portfólia tejto obľúbenej značky. Opavia sa pre tento prípad rozhodla spolupracovať so slovenským producentom tenisiek Tikoki.
„Tenisky so sušienkovou potlačou majú tvar obľúbených športových topánok, pričom každý pár z výroby vychádza ako jedinečný. Sú z prírodných materiálov, bavlny a kaučuku. Prostredníctvom kampane chceme osloviť práve mladšiu generáciu a spojenie s týmto produktom, ktorý rovnako ako naše sušienky stavia na tradícii, sa nám javí ako vhodné.“ Projekt podporí aj rada influencerov a známych osobností prostredníctvom sociálnych sietí.