Na zvýšenie predaja, generovanie potenciálnych zákazníkov a budovanie povedomia o značke, používa každý jeden podnik svoje obľúbené marketingové nástroje. Reklama s platbou za kliknutie je efektívny spôsob pre všetkých.
Internet sa dnes používa na špeciálne vyhľadávanie produktov, služieb a informácií rôzneho druhu. Túto skutočnosť môžu inzerenti (podnikatelia) využiť tak, že na internet umiestnia inzeráty pre danú cieľovú skupinu, ktorá vyslovene hľadá ich produkt.
Poďme si preto o tejto reklame niečo povedať.
Ako PPC reklama funguje?
Model platby za kliknutie je založený na skutočnosti, že inzerent znáša náklady iba za každé skutočne uskutočnené kliknutie. Zakaždým, keď sa klikne na váš banner a návštevník je nasmerovaný na vašu webovú stránku, zaplatíte pôvodnej stránke – zvyčajne vyhľadávaciemu nástroju – malý poplatok. Z tohto dôvodu sa model nazýva „pay-per-click“.
Podľa odborníkov na digitálny marketing takáto moderná PPC reklama konvertuje dvakrát toľko ako organická návštevnosť a priemerná návratnosť investícií do platenej reklamy je 200 %. Ďalším zistením podľa odborníkov je, že PPC reklamy dokážu zvýšiť povedomie o značke o 80 %.
Samozrejme, platí to za predpokladu, že do výberu reklamy a jej správneho nastavenia investujete nielen financie, ale aj svoj drahocenný čas potrebný na vykonanie niektorých zmien. Potom sa môžete tešiť z ďalších nasledujúcich výhod.
Hlavné výhody PPC marketingu
Niektoré z výhod plateného vyhľadávania zahŕňajú:
- Investícia do platených, úspešne realizovaných PPC kampaní vo vyhľadávaní môže firme zvýšiť predaj a tým sa aj vyplatiť.
- Výsledky PPC kampaní sa dajú ľahko sledovať – práve to robí tento marketingový model tak atraktívnym v porovnaní s „tradičnou reklamou“, kde môže byť ťažké určiť presnú návratnosť investícií.
Na získanie výhod a bezproblémové riadenie, sledovanie a ovládanie takejto PPC reklamy si ale musíte nájsť odborníka. Tým by mohla byť profesionálna reklamná agentúra v Žiline, ktorú stačí rovnako jednoduchým klikom osloviť.