a

Stála 50 libier a je dojímavejšia ako drahé komerčné reklamy. Toto je reklama s najsilnejších posolstvom týchto Vianoc

Zdroj: Facebook

Táto reklama vznikla ešte v roku 2014, a to pôvodne ako krátky film. Natočil ju Phil Beastall, ktorý ňou chcel ukázať, že najcennejšie darčeky nie sú tie, ktoré na sebe majú tú najvyššiu cenovku.

Vianočné reklamy neodmysliteľne patria k predvianočnému obdobiu vo Veľkej Británii. Pre veľké spoločnosti sú často otázkou prestíže, preto sa snažia prísť s niečím bombastickým, nákladným, ale aj dojímavým. Tento rok však najdojímavejšiu reklamu nebude mať na konte žiadna korporácia, ale obyčajný muž, ktorý rád točí videá.

Phil Beastall zverejnil tento rok svoj krátky film na Facebooku ako protiklad k nákladnej reklame od spoločnosti John Lewis, v ktorej vystupuje Elton John. Jeho krátky film sa okamžite stal hitom internetu. Za pár dní ho videli milióny ľudí a bol zdieľaný viac než 190 000-krát.



Chcel som, aby si ľudia aspoň na moment uvedomili, akí sú šťastní. Napriek tomu, že život dokáže byť niekedy tvrdý, nie sme definovaní iba kariérou a materiálnymi statkami. Rodina je základ a je dôležité, aby sme sa o seba starali. Takže, napriek tomu, že môj príbeh nie je podľa skutočných udalostí, je skutočný.“

Autora reakcie ľudí veľmi prekvapili a potešili. Nakrúcaniu krátkych filmov sa venuje už 10 rokov, ale takýto úspech ešte nezažil. „Ďakujem vám za všetky komentáre. Je to skutočne surreálne a momentálne žijem svoj sen. Znamená pre mňa veľmi veľa, že ľudia zdieľajú môj malý film,“ povedal dojatý tvorca.

Zdroj: boredpanda.com